Praktische Informatie

Waar :
Provinciaal Domein Het Leen
Gentsesteenweg 80
9900 Eeklo
http://www.hetleen.be

Bewegwijzering naar parking en startzone wordt voorzien.

Wanneer :
Zaterdag 10 februari 2018

Afstanden en programmatie :
9h :                        Opening Provinciaal domein (niet mogelijk domein vroeger te betreden !!)
9h – 12h00 :         Afhaling borstnummers  (minitrail : 13h tot 14h)
10h :                      Start 4 rondes (Marathon – 12€)
10h30 :                  Start 3 rondes (31,8 km – 12€)
11h :                      Start 2 rondes (Halve Marathon – 12€)
13h30 :                 Start 1 ronde (10,6 km – 8€)
14h :                      Start mini-Trail (6,8 km – 8€)
16h :                      Einde wedstrijden – tijdslimiet lange afstand = 6h
18h :                      Sluiting Provinciaal domein

Inschrijvingen 2018 – worden weldra open gezet !!
Inschrijvingslimiet = 750 betalende inschrijvingen !
De betaling voor de inschrijving dient in ons bezit te zijn vóór aanvang van de trail.
Hou rekening met de verwerkingstijd van banken, die soms tot een paar dagen kan oplopen.
Bij laattijdige betaling een bewijs van overschrijving meebrengen aub.

Betaling door te voeren op rekeningnummer :
IBANnr : BE28 1030 3203 4320
BIC-Code : NICABEBB
met vermelding van je naam/voornaam + gekozen afstand.
8€ voor Korte afstand (6,8km)  en 1 ronde (10,6km)
12€ voor alle andere afstanden (1/2 marathon, 31,8km en marathon)

Afhalen borstnummer : 
Het borstnummer kan afgehaald worden in de bar aan de startzone.
Dit vanaf 9h tot 12h (2-3 en 4 ronden) en
vanaf 12h30 voor de Korte afstanden (6,8km + 1 ronde).
Om een vlotte afhaling van het borstnummer te garanderen kan je best je nummer op voorhand opzoeken op de deelnemerslijst die zal worden opgehangen in de tent/bar.

Douches : 
Aan de startzone is een ruimte met diverse douches voorzien.
Warm water wordt echter niet aan iedereen gegarandeerd (boiler).

Bagage :
Er is aan de startzone een bewaarzone voorzien voor de sporttassen (afgifte aan de bagage-tent).

Bevoorrading :
Per ronde zijn 2 bevoorradingszones opgesteld : start/aankomst zone + halfweg. Op beide zones voorzien wij een uitgebreide bevoorrading met : water, thee, cola, energie-drank, bananen, rozijnen, zoutkoekjes, snoepjes, cake.
Voor de korte afstand (6,8km) is er geen bevoorrading halfweg.
Aan de start/aankomstzone wordt een tafel voorzien voor plaatsen persoonlijke bevoorrading.

Parcours en noodnummer :
Het parcours kan er vrij drassig bij liggen, wat het vrij lastig zal maken. Trail-schoenen zijn geen must, maar zullen zeker nuttig zijn.
Mochten er tijdens de loop problemen zijn (kwetsuur / ongeval), dan kan er altijd naar het noodnummer worden gebeld dat zich achteraan het borstnummer bevindt.
Het parcours wordt ook opgedeeld in zones. Bij problemen ook best de zone doorgeven.

Afgifte borstnummers : 
We staan erop dat ieder zijn borstnummer na afloop terug binnenbrengt.
Borstnummer moet in de bar afgegeven worden in ruil voor het aandenken, zijnde fles Cava.

Uitslag :
Uitslag wordt na afloop Trail op onze website gepubliceerd.

Reglement :
Door hun inschrijving verklaren de deelnemers in goede gezondheid te verkeren en ontslaan ze de inrichters van aansprakelijkheid bij gebeurlijke ongevallen, diefstal of verlies tijdens het evenement.
Deelnemers verklaren zich ook akkoord met de publicatie van gepersonaliseerde foto’s van het evenement op de website van de Cavalopers.
Trail-lopers houden van de natuur ! Mag ik er dan ook op aandringen om geen enkele verpakking/papier/… weg te gooien op het parcours. Aan de bevoorradingsposten zijn telkens vuilbakeilandjes te vinden waar je terecht kan.

Contact :
Via de link www.cavalopers.be/contact kan je terecht met mogelijke vragen.

Sportieve groeten,
De Cavalopers.