Praktische Informatie

Waar :
Provinciaal Domein Het Leen
Gentsesteenweg 80
9900 Eeklo
http://www.hetleen.be

Bewegwijzering naar parking en startzone wordt voorzien.

Wanneer :
Zaterdag 12 februari 2022

De trail gaat volledig door onder de voorziene omstandigheden :
– Groepstart per afstand op het voorziene startuur
– Covid Safe ticket voor afhaling nummer (= bij betreden cafetaria)
– Mondmasterplicht 
in de start- en finish zone
– Geen douches en kleedkamer beschikbaar

Afstanden en startijden :

Programmatie :

9h :  Opening Prov. domein (niet mogelijk domein vroeger te betreden)
9h – 11h30 :  Afhaling borstnummers (4 rondes / 3 rondes / 2 rondes / 10miles)

10h :     Start 4 rondes (Marathon – 15€) + start 3 rondes (31,8km – 15€)
10h30 : Start 2 rondes (Halve marathon – 15€)
11h30 : Start 10miles (10€)

12h – 14h30 :  Afhaling borstnummers (minitrail + 1 Ronde)

13h30 : Start 1 ronde (10,6km – 10€)
14h30 : Start minitrail (5,5km – 8€)

14h30 : Sluiting van de laatste doortocht marathonlopers !

16h : Einde wedstrijden – tijdslimiet lange afstand = 6h
18h : Sluiting Provinciaal domein

Inschrijvingen 
Enkel voorinschrijving !
Inschrijving mogelijk tot uiterlijk woensdag 9 februari 2022
of tot dat de inschrijvingslimiet wordt bereikt !
Inschrijvingslimiet = 750 betalende inschrijvingen !

De betaling voor de inschrijving dient in ons bezit te zijn vóór aanvang van de trail.
Hou rekening met de verwerkingstijd van banken, die soms tot een paar dagen kan oplopen.
Bij laattijdige betaling een bewijs van overschrijving meebrengen aub.

Betaling door te voeren op rekeningnummer :
IBANnr : BE28 1030 3203 4320
BIC-Code : NICABEBB
met vermelding van je naam/voornaam + gekozen afstand.
8€ voor Korte afstand (5,5km)
10€ voor 1 ronde (10,6km) en de 10miles
15€ voor alle andere afstanden (1/2 marathon, 31,8km en marathon)

Afhalen borstnummer : 
Het borstnummer kan afgehaald worden in de bar aan de startzone.
Opgelet : een geldig Covid Safe Ticket is nodig om de cafetaria te betreden!
Dit vanaf 9h tot 11h30 (4, 3 en 2 rondes + 10miles) en
vanaf 12h00 voor de Korte afstanden (minitrail + 1 ronde).
Om een vlotte afhaling van het borstnummer te garanderen kan je best je nummer op voorhand opzoeken op de deelnemerslijst die zal worden opgehangen in de tent/bar.
De lijsten worden ook gepubliceerd op onze website.

Douches : 
Wegens de geldende corona regels zijn geen douches of kleedkamers beschikbaar !

Bagage :
Daar de start/finish zone zich aan de parking bevindt, wordt er geen bagage-opvang voorzien en kan de bagage gewoon in de wagen worden bewaard.

Bevoorrading :
Per ronde zijn 2 bevoorradingszones opgesteld : start/aankomst zone + halfweg. Op beide zones voorzien wij een aangepaste bevoorrading met : water, cola, energie-drank, bananen + suikerwafel bij aankomst.
Voor de korte afstand (5,5km) is er geen bevoorrading halfweg.
Aan de start/aankomstzone wordt een tafel voorzien voor plaatsen persoonlijke bevoorrading.

Parcours en noodnummer :
Het parcours kan er vrij drassig bij liggen, wat het vrij lastig zal maken. Trail-schoenen zijn geen must, maar zullen zeker nuttig zijn.
Mochten er tijdens de loop problemen zijn (kwetsuur / ongeval), dan kan er altijd naar het noodnummer worden gebeld dat zich achteraan het borstnummer bevindt.

Laatste doortocht marathon lopers :
Marathonlopers krijgen 6h de tijd om hun 4 rondes af te werken.
Echter moet de laatste ronde worden aangevat vóór 14h30  (zijnde vóór 4h30 wedstrijd).
Lopers die na dit tijdstip voor hun laatste doorkomst doorkomen, worden uit wedstrijd genomen.

Afgifte borstnummers : 
We staan erop dat ieder zijn borstnummer na afloop terug binnenbrengt.
Borstnummer moet in de bar afgegeven worden in ruil voor het aandenken, zijnde een fles Cava.O
Opgelet : een geldig Covid Safe Ticket is nodig om de cafetaria te betreden!

Uitslag :
De uitslag wordt na afloop van de Trail op onze website gepubliceerd.

Reglement :
Door hun inschrijving verklaren de deelnemers in goede gezondheid te verkeren en ontslaan ze de inrichters van aansprakelijkheid bij gebeurlijke ongevallen, diefstal of verlies tijdens het evenement.

Verzekering lichamelijke ongevallen is standaard niet inbegrepen bij de inschrijving.

Deelnemers verklaren zich akkoord met bovenvermelde praktische informatie.
Deelnemers verklaren zich ook akkoord met de publicatie van gepersonaliseerde foto’s van het evenement op de website van de Cavalopers.
Trail-lopers houden van de natuur ! Mag ik er dan ook op aandringen om geen enkele verpakking/papier/… weg te gooien op het parcours zelf.
Aan de bevoorradingsposten zijn telkens vuilbakeilandjes te vinden waar je terecht kan.

privacy verklaring.

Contact :
Via de link www.cavalopers.be/contact kan je terecht met mogelijke vragen.

Sportieve groeten,
Cavalopers.